למה שלמו דה מרקר לגלובס 16 אלף ש"ח?

    צבי הדס | תמונה ראשית: גלובס No Comments on למה שלמו דה מרקר לגלובס 16 אלף ש"ח?
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדד המותגים השנתי של "גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל, בדירוג לפי שווי מותג. המדד המתקבל, בשיתוף פירמת "פרומתאוס ייעוץ כלכלי", משרטט את תמונת המצב העדכנית של הצריכה הישראלית ב-2013 – אלה שפרחו ועמדו בתחרות; אלה שנסוגו בשל התקופה התובענית.

    בחוברת עבת כרס שמוציא גלובס לציון 100 המותגים מתפרסמים מודעות פרסום עם מיטב הקריאייטיב הישראלי. משרדי הפרסום מתעים על עצמם כל שנה מחדש ומנפיקים מודעות מיוחדות.

    בין המפרסמים בגליון הפופולרי היו גם המתחרים מרחוב שוקן, העיתון הכלכלי דה מרקר, שלא יכל לוותר ולא להיראות בין דפי העיתון. זו המודעה שהוא פרסם.

    10513370_797966666903077_5925618921693946355_n



    0 תגובות